Upis u toku!

HARRY POTTER i tajni dnevnik čarobnjaka

01.07.2020.

U okviru nedeljnog projekta sa učenicima III razreda realizovane su nastavne aktivnosti pod nazivom ‘Harry Potter i tajni dnevnik čarobnjaka’. U radu je primenjen integracijsko-korelacijski metodički sistem učenja sa primarnim ciljem sistematizacije sadržaja II razreda. Integracijom sadržaja nastavnih predmeta Srpski jezik, Matematika, Svet oko nas i Likovna kultura kreiran je Tajni dnevnik u vidu vodiča kroz celokupan projekat. U procesu učenja akcenat je bio na unapređivanju digitalnih kompetencija učenika, razvoju algoritamskog i računarskog mišljenja, usavršavanju programiranja primenom obrazovnog pro-bot robota kroz samostalan rad učenika putem edukativnog softvera ,,Harry Potter Escape Room’. Sadržaj je podeljen u nekoliko celina. Svi motivi su tematski usklađeni sa planetarnim književnim ostvarenjem ,,Hari Poter i dvorana tajni’ Dž.K. Rouling, kao i filmovima zasnovanim na njima. Prvi magični izazov za učenike naslovljen je kao Pisma iz ogledala. Otkrivanjem načina za čitanje teksta pisma, učenici se posredstvom logičke igre upućuju u metode i oblike rada na času. Rešavanjem zadataka, dešifruju lozinku za ulaz u učionicu najpoznatije škole za čarobnjake – Hogvorts. Putem digitalne priče u okviru koje je prikazan adaptiran odlomak iz pomenutog dela uz naglašeni vizuelni pristup u cilju postavljanja prve problemske situacije, učenici se pripremaju za tridesetominutni izazov pod nazivom ,,Bekstvo iz kuće Darslijevih’. Da bi otkrili jedinstvenu šifru za beg, potrebno je da tačno odgovore na pitanja i zadatke i da dobijena rešenja ubeleže u prostor za odgovore Tajnog dnevnika. Kombinacijom slova svakog pojedinačnog rešenja – dešifruje se izlaz iz kreiranog programa. Posebna celina Tročarobnjački turnir realizovana je sa ciljem podsticanja kooperativnosti, saradnje, timskog rada i razvoja takmičarskog duha. U okviru sledeće organizacione celine Pro-bot u lovu na skrivalice rešavanjem matematičkih zadataka, učenici otkrivaju putokaze, odnosno koordinate prema kojima treba da isprogramiraju kretanje svog obrazovnog robota. Magične artolomije je likovna radionica u okviru koje su se učenici oprobali u origami veštini i izradili svoj obeleživač za knjige. Kombinovanom tehnikom i uz dato upustvo oprobali su se u kreativnosti i mašti dizajniranja malog likovnog zadatka. Važan segment časa činila je i evaluacija realizovanih aktivnosti, pri čemu su učenici u okviru poglavlja Emociometar imali prilike da iznesu i obrazlože svoje mišljenje, odnosno da daju konstruktivne predloge za planiranje budućih školskih časova.

Foto galerija

Pratite nas!

Kontakt podaci

ulica Čočetova 3M
Jagodina,
Republika Srbija

Telefon: 062/798 799
Email: info@crnjanski.rs
Website: www.crnjanski.rs

Lokacija