Izokrenuta učionica – moja lektiraonica

Svetski obrazovni samit / WORLD EDUCATION SUMMIT će ove godine okupiti najpoznatija imena u svetu obrazovanja deklarisanih kao vešti i inspirativni govornici, lideri u pedagoškim inovacijama i entuzijastični predavači koji prate svetske trendove i primenjuju ih u svojoj učionici. U okviru konferencije #BES2022:RELEARN PEDAGOGY svoje mesto na svetskoj obrazovnoj sceni pronašle su i učiteljice naše škole, kao predstavnice Balkana, koje će imati priliku da primerima dobre nastavne prakse prikažu u čemu se ogleda autentičnost i specifičnost rada Internacionalne škole “Crnjanski”. Tim povodom, uz podršku Instituta za moderno obrazovanje / Institute for Contemporary Education i Osiris Educational učiteljice Aleksandra Filipović i Jelena Gajić predstaviće projekte realizovane sa učenicima 3. i 4. razreda Internacionalne škole “Crnjanski”.

“Izokrenuta učionica – moja lektiraonica” podrazumeva projekat koji integriše sadržaje redovne nastave oplemenjene vidovima digitalnog poučavanja u funkciji unapređivanja transverzalnih veština i digitalnih kompetencija učenika. Posredstvom autorskog obrazovnog softvera dizajniranog u okviru Weebly sajta, kreiranog prema principima izokrenute učionice, učenici su zakoračali u magični svet bajki izučavajući ga kroz prizmu STEM obrazovnog koncepta, programiranja, gemifikacije, kodiranja, robotike, VR/AR elemenata i digitalnog obrazovanja. Predznanja učenika nastala samostalnim istraživačkim radom u okviru kojeg je akcenat stavljen na komparativnu analizu bajke ,,Pepeljuga“ zabeleženoj od strane značajnih proučavalaca književnosti, produbljena su integracijom sadržaja koji inkorporiraju različite segmente naučnih disciplina. Učenici su svet bajki posmatrali kroz prizmu inovativnih nastavnih metoda, savremenih obrazovnih tehnologija razvijajući, istovremeno, kritičko, stvaralačko i kreativno mišljenje.